Faster

Jag har idag eller rättare sagt inatt blivit faster!

Åååh så lycklig jag är;)

Det är nog tur för patrik och emma och lilla Assar att jag ska åka utomlands på måndag annars hade det nog funnits en "risk" att jag befunnit mig väldigt mycket på tältstigen...

Men när jag kommer tillbaka från cypern..
Då blir det inte lätt att slita sig;)

 Ååh jag är så himla glad.. Vilken dag.. Tsss.

När jag kommer hem sen kanske jag lägger ut en liten bild på sötaste Assar, min favorit det är Assar det.


Kommentarer
Postat av: sandra

Grattis Amanda :)

Postat av: Lollo

Mmm... mysigt med en liten bebis i släktet! Grattis :)
När blir de en knorr hos Simonsson-Wahlman då? HA!

2007-08-21 @ 22:01:59
Postat av: maria ivarsson

vaa gullig han va lilla Assar...
ja tycker att han är väldigt lik Simonsson familjen
speciellt Lina när hon va liten....du får hälsa till dom..å du får ha de så skönt på Cypern...

2007-08-21 @ 22:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback