Fasa, saknad, jobb

Jag trivs med dig, mår bra i din närhet.
Det är rätt kämpigt när man luggit brediv en person i 1-2 månader och inte får göra det för några dagar.
Jag fasar lite över att gå och lägga mig, vill inte riktigt gå och sova känns det som.. Det kanske förklarar varför jag ska gå ut och gå om en halvtimma ungefär. Hahaha.. Vilken tönt jag är va...?! Tsss.
Men han ska ju va borte i en vecka så jag hoppas att jag får tycka lite synd om mig själv..? ;-p
Kommer sakna pojken;o)

Förresten, så har jag haft en Linus i en månad dagen i ära.. ;) Hahaha

Måste gå förbi hemma.... (Jag är ju där mest jämt) Hos Linus antingen sover jag där eller så hämtar jag laddaren och sover hemma hemma.. ;o)

Jag saknar er. Skärpning för mig! Bl.a.

Fy jag är inte van vid o jobba som andra som jobbat några år så, sccchhh..!
För har jobbat varje dag den här veckan utom idag söndag och jobbat över 40 timmar.. Så jag har varit seg och dan det vill jag lova.
Har bara en ledig dag veckan som kommer med. Och det är torsdag. Men det går fint ändå, har inga speciellt långa pass i veckan. Som måndag och ons känns nästan onödigt att åka in 16-20.15 förstår ni. Men men, tror jag tar och sover hos syster imorgon:o)
Trevligt o ligga o prata lite skit med o är ju inte själv då heller.. tss. hihi. Love till meine syster:o)

Nej nu ska jag ta på mig vikterna o gå lite tror jag..

Tack hej för mig

HAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback