Jobb, bröllop och en tid framöver

Det är jobb som gäller hela veckan förutom lördag söndag
För på lördag vankas bröllop.
Får väl hoppas att jag gör ett gott intryck på människorna där då.. Tss. Ska nog gå bra;o)

Imorgon stänger jag visst själv.. Men dom rutinerna inför stängning har satt sig nu tycker jag så det rullar nog på fiint:o)

Och jag ska ta och duscha nu.
Ut med Heddis och sen bort till johanna en sväng.. yeeha:o)

Jag vill dit!!
Fyy vilken upplevelse det skulle vara!!
Oh my good.

Or jag vill ha det eller få vara kvar. Så jag kan få skaffa mig eget... Or helst with någon annan.. Hööm;o)
Vill ha händelser i mitt liv. Stora, eller större.
Jag är så glad att jag träffat dig det är en bra händelse:o)
Och vännerna är dom allra bästa.
Vill inte riktigt ha höst, för känns som att man inte riktigt vet vad som händer. Vet ju att Emma kommer flytta till skåneland, johanna kommer du ta vägen någonstans?
Vet iaf att Adriss och Malin kommer finnas här ett tag till, för jag kommer antagligen finnas kvar här.
Inget annat "bestämt", skulle va en flytt till v-by pga av jobb ja vill ha eller får va kvar på isf;o)

Om jag inte skaffar körkort. För fy f......n vad jag vill åka på något lustigt sätt! Vilken upplevelse..
Ooh vad det går runt runt runt i huvudet nu jag tänker o tänker..

Och pratade även en stund om att åka utomlands ifag innan jag somnade.. Men det vet man ju inte, står ju lite på tapetern..
Men det skulle va helhärligt! Tål att tänkas på;o)

Inlägget blev visst längre än vad ja tänkt. Men så är det ibland, det bara kommer



God Afton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback