Bra jobbat

Oooh, vad jag har varit duktig idag! Du sa det själv! :)
Jag var uppe med tuppen, eller inte. Men jag var uppe lite innan 10.00.
Gick upp gnuggade sömnen ur ögonen med lite vatten lite ansiktskräm på det sen började jag styra lite...
Plockade upp diskmaskinen, organiserade lite bättre (enligt mig iaf, för det behövdes i vissa skåååp)
Fyllde den med nyy disk efter gårdagen.
Diskade det som blev över och det som inte maskinen vill tillåta. Och diskade även av de icke rena köksredskapen som hängde där så fint.. Haha
Gjorde iordning och grejade efter mig/oss. (bäddade bl.a) Hmm.
Funderade i ungefär 7 sekunder på att ta fram dammsugarn, men övervägde sen att jag går istället ut o promenerar och lämnar tillbaka filmen till preem och köper en tidning:-p
Jag är duktig. För allt detta skedde på 2 timmar och då ska de tillläggas att jag var mycket trött till att börja med och det var ändå rätt mycket disk.


Ikväll ska jag försöka ta mig in till vimmerby, har redan dragit lite på det.. Höööm.

Festa tydligen.. Tråkigt att man inte är så sugen, men just dricka o parta till det lite kan jag nog fixa:o)
Men sova i tält som var tanken från början vet jag iinte om jag är så supersugen på..
Vill helst hem till en säng.. Ingen särskild, iiiinte alls;o) Tsss.

Ne men ligga o huttra i ett tält eller en husvagn med massa fylletrattar som de säkert lyckas bli i min klass.. Neej då ta inte illa upp men man kan ha det mysigare. Haha. Och det vill helst jag om jag ändå kan idag känner jag:o)

Jo ni om jag ska ta och gå ner och leta upp vad jag sk klä mig med ikväll göra mig iordning kanske ta en cider i all hast och packa ner några till kvällen.
Och sedan försöka traska ner till stationen eller få skjus av mammi snälla mammi!

Känns som att jag fick en del att göra iaf, vet ju hur brudar är när det gäller att välja kläder och hit och dit.
Jag har iaf koll på hur jag är, måste kolla testa grubla läänge över vad som ska slimma sig fast på min sexiga kropp för kvällen:-p Tsss.

Så jag säger adjö.
Tack och Hej för mig!
HEJ

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är mysigare att sova med någon... och jag vet nog vem. :) Haha.

Postat av: Erlandmaia

Thanks, keep up the good work.

2009-07-02 @ 11:38:25
URL: http://erlandmaia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback