Festival, student o annat

Jag blev visst mer än syskon, dotter, nära vän, vän, bekant, trevlig och söt framling.. Tss.
Blev visst en pojkes vän, inte en vanlig pojke,  nej. Utan jag blev en flickvän till en lite särskild pojke;o)
Jag trivs, det känns bra...! :o) Tsss.



Jaha ni alla, nu är hultsfredfestivalen slut..
Den har trevlig, den får godkändt, starkt G eller kanske VG minus pga lite roliga, härliga stunder o händelser och så då.
Men besviken på att det inte var så mycket folk, men rockparty kan inte höja priserna mer o mer. T,t,t.
Förra året kostade biljetten mellan 1200-1300 har jag fattat, nu betalade jag 1725 för biljetten=/ Det är inte roligt!

Men torsdagen började lite segt för mig tyvärr, det var inte ens tråångt där nere på området nångång i torsdags tycker jag. Och sen hade jag lagt mig sent och gått upp tidigt och jobbat så var lite för trött tyvärr.
Det jag ångrar var att jag gick hem för att jag var jättetrött för såg inte Timbuktu:o( Många tyckte de var så bra o de fick bra kritik

Fredagen, kändes iaf som mer folk och även lördagen så de dagaran var roligare pga av det också:o)
Men jag såg, Laleh där vi hade bl.a Edina [som är lalehs största idol], Lina och Tina som körade till ett par låtar bakom laleh. Så kul för dom, och särskilt för edina då. tss. Så det var en bra konsert.
Såg även en stund av Ozzy osbourne bara för att få se han ju coolingen själv:-p
På mitt schema var inte marit bergman jättetvungen att vara med, eftersom hon spelade 02.45 men jag var på området och sätt på puben, [Vänstersidan om pampas linus. tsss.] Och då gluttade jag på ná och hon är bra marit så det var kanon.
Jag malin och johanna var och gjorde hennatatueringar, haha. Men på det sättet kan jag fundera på om jag vill ha min in real ju så det är bra.
Och johanna den busen betalde för en men fixade sig en gratis, det är rätt!
Det som var lite tråkigt/dåligt med hennisarna var att jag missade 50 cent de vill man ju också se för att ha fått sett och han är ju bra när det gäller den musiken:o)
Vi var även hos vår kära vän Adrijana för hon tog studenten i fredags! Sååå roligt! Så vi fanns där och grattade, tackar för goda studentmaten. Tss. Hoppas din dag var den allra bästa!
Under denna dagen hände det ju även något annat himla mysigt trevligt.. Tsss.

Lördagen, då var det lite mer artister/band på mitt schema.
Jag ock johanna traskade till malin för att sedan gå vidare till Lisa Miskovsky. Eefter det tog vi en langos och gick hem till malin igen drack lite. Gick ner på Säkert kollade lite gick hem till malin igen. Drack lite till ändå, och var barnvakt, så trevligt så. Spelade kort. Och sen var det något som susade förbi, så vi försökte hålla oss in the livingroom.
Freddie kom även och förstod inte att vi inte vill ha in några andra, ändå står man bakom med en 8 månaders gammal bebis i famnen men du vill inte förstå ändå.. Haha;-p
The ark väntade på oss klockan 22.00, så det gick vi för att se. Satte oss på puben, skaken ett tag.
Gick sen till pampas för att glo lite på Evanescence enligt mig så är hon inte supersnygg men gooode gud vilken röst kvinnan har..!! Good.

Dagarna spenderades hos malin där vi satt och drack, umgicks, pratade o hade det bra.
Tackar för det:o)

Ne ni, vågar jag säga det såhär rakt ut. Ta mig f*n att jag gör. Nu ska jag faktiskt ta att gå till Linus.
Han råkar va min bl.a mys-puss-goskompis och det vill väl säga min pojkvän då?! ;o)
Jag trivs i hans sällskap, det går inte att sticka under stol med.

Så Tack och Hej för mig!
HAJ

Kommentarer
Postat av: Mickan

Tattoon var snygg, satsa på den;)

Postat av: Sanna

Tsss, va mysigt! :)
Vart funderar du på att tatuera dig?

2007-06-24 @ 02:06:02
URL: http://ssaannnnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback