För vi har tagit studenten!

Fyyyy fan vad vi är bra...!!
 För ja ghar tagit studenten... så Jävla härligt:o)

Jag har gått färdigt mina skola, ooh guuud vad det känns skönt men ändå lite "skrämmande" måste jag säga..

Men nu vill jag inte tänkte så mycket på hur min framtid kommer se ut låångt fram.. Vill mest tänka på att den här sommaren ska va alldeles underbar;o) Och man ska få ha det bra och njuta ordentligt av livet...:o)

Och att jag har tid att skriva i bloggen på min studentdag/kväll beror på att jag fått en ipod färskvara från USA så är jag allt ensam om den nysate sorten änså länge.. Kanonkul.
Så ska ladda lite musik o så ska jag fröska dricka lite vatten så jag kan börja dricka på riktigt sen.
Och med på riktigt menar jag lite alkohol.. Tss.
Har som sagt fått massa fint! Pengar, smycken, kostaboda vas, alkoholhaltiga drycker, blommor i mängder då och gosedjur förstårs.. Tsss.
Men så har jag ju fått en digitalkamera och en Ipod [[hur bra som helst!!=D]]
Lite av varje sådär, jag är huuur nöjd som hest! Tackar tackar alla för allt

Nu går det inte lämgre.. Får mer besök.

Puss hej


Kommentarer
Postat av: Erlingjenny

Great site, keep up the great work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback