Hultsfred

Tänkte bara meddela att Hultsfredsfestvalen 2007 har gått av stapeln.

Jag var uppe lite sent och gick upp tidigt för att jobba, så jag har haft en powernap på en timma ungefär nu.
Har att göra, hoppa in i duschen, göra mig iordning och ta o traska bort till idrottsvägen, Skönt att jag inte ska se något för ens tidigast 18.00 iaf..
Men blir väl däremot att gå ner och ta sig något att äta lite innan de drar igång de man vill se.

Rockparty! Klagomål på att ni har lagt Timbuktu&Damn klockan 01.00 inatt, fy skäms.
Det är en mitt-på-dagen konsert.
Stå i solen och känna gunget;o)
Men jag ska se dom iaf så är det med den saken..

Ha det gott och ha en härlig festival alla som går.
Och ni som inte befinner er på Hultsfred ni får må fint och ha det bra:o)



Tack Hej för mig
HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback