Jag Lasse och musiken:-p

Sitter nu hos syster i v-by vi har varit ute och traskat runt halva vimmerby;o)

Hjälper na´ lite med att packa upp resväskorna.
Ska senare hjälpa bror min och hans blivande fru att duka upp inför bröllopet imorgon:o)
Sen blir det att åka hem få ställa sig i en varm dusch, göra sig iordning få äta lite och senare blir det att kolla på derbymatchen mellan hultsfred-vimmerby.

Lyssnar på Lasse..
Sjung några väl välda Lars!
Få mig till "the topp.."

~~
Det kallas en klump i magen och ett konstigt humör.

En obehaglig distans en konstig känsla nånstans det känns tomt eller hur...?!
~~



Stunden

Den när du kom

En *historia

Drömde om allt

Om någon som vill ge dig värme när allting känns kallt



Neee, nu ska jag gå och hänga tvätt och päänta burkar. Hjälpa till lite till. Så hon hinner komma hem och andas något.
Fast det hinner du väl knappt ändå lovely.. =/

Jag har saknat det här, saknat dig. Ska bli härligt i sommar att bo här ibland mitt andra hem:o)
Ligga och snacka om allt mellan himmel och jord in på nätterna..
Massa massa love to dig sis;o)

Jag fryser nu sakta till is med balkong och fönster öppna.. Brrr.

Tack Hej
HEJ

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sanna ÄLSKAR Lasse, Lasse är bäst! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback