Jobb, party o good feelings;p

Nu står jag på Bergs och jobbar lite..
Öppnade vid 11.00 och stänger förhoppnigsvis vid 16.00

Så hinner jag hem till sis o äta duscha o greja iordning mig i lugn och ro.. skönt det..
För ikväll blir det lite paarty party, är man student så är man.. Jag var ju lite "torr" så det får räcka... Men kände verkligen inte för det som stod på schemat igår..

Ikväll blir det att va hos pär.. Det ska nog bli trevligt det:o) Men sen är det ju bara det att hur ska man ta sig hem ska man sova i vimmerby eller hultsfred...?
Hultsfred skulle ju alltid vara mysigast, men borde nog skippa det så du får sova ut ordentligt.. Jag kommer nog mest känna att jag är i vägen, även om du kan sova som en stock,, så njae.. Men vad det vore mysigt. Haha, får se helt enkelt vimmerby eller hultan.


Jag får uppdatera från bröllopet när jag har mer tid för nu är det väl ändå jobb som gäller..


Oh, det finns ju en viss (struntar i att nämna namn de som vill veta har nog luskat reda på saker och ting) som är rätt så speciell på rätt många sätt. Oh jag trivs, trivs himla bra...
Almänn information om hur jag mår;o)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh va kul nu är ni inne på sista veckan. Inte många dagar kvar nu. Är ju bara imorgon med kom jag på nu. :) Hoppas ni har skoj! Kommer och kikar på er på fredag.
Kram

Postat av: Fish Games

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2010-02-04 @ 08:08:15
URL: http://fish-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback