Massa massa grattis

GRATTIS LINUS! [Låt mig få säga grattis söt;o)]
Superglad för dig! Passa dig för farbror haffa nu bara när du kanske inte tänker på hastigheten.. tsss.

Jag sitter nu i systers lägenhet har ätit lite pasta carbonara.. Det var gottit.
Källängen och thornbergs väntar på mig, om en timma ska jag vara där.
Så jag har tänkt mig att hoppa in i duschen, och alt som hör till. Raka ben och shit, smörja in sig och greja..

Torka, blåsa, platta och göra några korkskruvar i håret kanske, sminka mig o annat.
Men håret får allt syster komma hem och hjälpa mig med har hon sagt så kan va skönt:o)

Alltså herre gud! Imorgon är det den 8 juni. Imrogon tar jag studenten.. Guud vad kul.. Man kan inte fatta riktigt..
Ska bli så härligt imorn, så roligt att du vill ta dig till mig imorgon med.. så söt..

Men säg mig, vart ska just du gå ut imorgon fredag stooora studentdagen;o) och även lördag??

Nej ni det här går inte, måste sätt lite fart nu..

Tack och hej för mig!
HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback