Tack tack ännu en gång tack

Vill ännu en gång få tacka ALLA för de fina presenter och blommor jag fick på min student.
L, hur sööt är inte du då...!?!

Vilken dag, det är ävl aldrig något man glömmer=D
Jag är fortfarnade lite hes, men va fan det ska väl märkas att man tagit studenten!?

Jag är allt lite konstig..
Men kändes möösigt o få lägga sig där, så jag gjorde´t:o)
Fast jag kan ha blivit väckt inatt jodå, det blev jag. Tsss. Men jag klagar  inte var ju inte vem som helst som väckte mig.. oouupp.

Hultsfredfestivalen närmar sig med stooora steg min damer och herrar, det vill jag lova!

Jag har fått mitt schema till sommaren, festivalveckan ska jag inte jobba förutom att jag ska lära upp mig då.
Och jag har än så länge fått två tider på måndag och tisdag.. Hjälp mig! Vågar jag gå och köpa min Festivalbiljett nu då??
Jag kanske skulle få en tid till, men snälla kan jag få den på onsdag eller på morgonen/eftermiddagen under festivalen iaf...
Även om jag skulle få en tid till under själva festivalen så kan väl inte det göra så mycket, jobbar ju inte längre än till 20.00 vad jag har förstått det är det som är bra med C. Tss.

Ja ja, får väl ta och vänta tills imorgon sen blir det att införskaffa sig en tror jag allt. Är en sån känlsa att få gå på festivalen, bara få va liksom:o)

Ne ni, om man ska njuta lite av solen och så hoppa in i duschen o freescha till sig lite efteråt..

Ha det gott alla
Tack Hej för mig!
HEJ

Kommentarer
Postat av: Sanna

Klart du ska köpa biljetten nu då! Du kan ju inte missa festivalen! Så är det bara Amanda... :)
Ska jag chansa på vem det är här? Eller alla vet kanske. Haha.
Kramar

Postat av: Sanna

Jaaa gud, jag älskar festivalen! Förra året hade jag askul.. och hoppas på ett ännu bättre år i år. :) Fast vet inte vart jag ska sova än... men det löser sig kanske?! :)
Kramar

2007-06-10 @ 19:24:40
URL: http://ssaannnnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback