V-by, rök och stark mat

Det var ett tag sedan sist må jag säga.

Midsommar har hunnit susa förbi.
Har även hunnit jobba lite.

Men tillbaka till midsommar så skulle jag ha jobbat 12-18 men det var så lugnt så fick gå hem kl 17 det var skönt det.
Johanna kom till v-by för att hämta mig, tack honey!
Åkte hemåt för att greja lite göra sig iordning gå igenom gaderoben och få känna hur illa man trivs i allt man tog på sig.. Men hittade till slut något ok att ha på sig.
Ringde på mammie som skulle och jobba som var snäll och skjusade upp mig till Gustavsson i regnet och även hämtade mig och Linus på natta in tha taxi-special. Slapp gå hem i spöregnet iaf:o)
Men kvällen ja, den var helt okej. Jag var lite småseg inte så konstigt kanske när man gått upp för att jobba och sen när man kommer till stället var ju alla i full gång och redan fulla jag kom ju inte in i det för ens 1- 1½ timma innan vi åkte hem, men det var skoj ändå.
Fast jag saknade mina damer, Emmet befann sig med sin familj:o) Malin med sin Tobbe;o) Johanna och Adriss hade jobbat och var trötta så de stannade hemma. Fast midsommar är väl kanske lite överskattat ibland ändå..?!

Ja ja, kvällen var bra iaf.. Tss.

Jaha ni, idag har jag handlat en saak kunde inte låta bli sååå sött, när vi var i v-by idag brudarna!
Hann även med att inhadla en mobil till Emma, Malin hann klippa sig. På väg hem börjar det även ryka och lukta bränt ur ratten. Mindre kul!
Men det gick bra och vi kom hem och lunchade på Bambugården.
Begav oss till Willys lämnade av Malin som skulle jobba köpte hårfärg till mig o nanni åkte hem och färgade håret.. Det blev bra:o)

Och nu har jag tänkt att lägga in bilder från kameran som jag inte gjort hinner ja ska ja lägga in lite på bilddagboken.
Annars blir det en annan dag med dåligt väder, tss. Blir snart att mamma skjusar bort maj till Herr fintok/tokfin kan vända på det åt båda hållen stämmer in på han båda två;o)

Så jag tackar för mig.
HAJ

Kommentarer
Postat av: Sverrevilja

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback