God helg

Helgen som varit började med att jag och min Man tog bilen till Jönköping.
Vi kom till jnkp, till A6 runt 13-tiden (jag körde:) Det gick utmärkt, blev lite småstressad men kör man bara lugnt o fint så går det kanon tycker jag) vi sprang runt i affärerna och Ikea och handlade tills klockan 4 halv 5 sen bar det av till Hotell John Bauer.
4 **** hotell vi fick rum med bad och sjöutsikt.
På rummet stod champange och ett fruktfat. Så vi började med att korka upp champangen och smaska på lite frukt;)

Efter vi myst lite med det så blir det ett varmt bubbelbad avslappnande och skönt när man inte behöver tänka på något annat..

Runt 19 på kvällen gick vi på en promenix genom stan innan vi vid ca 19.30 skulle sitta i restaurangen för att avnjuta en god 2 rätters middag.
Maten var verkligen kanon delade en flaska vin till vår Toast skagen till förrätt & Pepparstek med potatisgratäng till varmrätt, fick även en liten tryffel efter maten som inte var lika god men i övrigt var allt jättebra;)

Så allt var så himla bra, kan man behöva ibland.
Ooh vad vi tycker om varandra ännu mer nu jag och Min Linus:)

Lördag blev att åka till vby för Dommi fyllde systembolag och flyttat till egen lya:) Grattis grattis.

Söndag blev rätt lugn min hårt arbetande kille klyvde ved så vi har någon till vintern, han mådde sisådär efter whiskyn hos Totte och ölen på hulingen men sånt är livet:)
Senare på kvällen skulle vi åkt till v-by för att hämta hem Linus truck men jag ville åka till min brorsson och hans mor och far så vi blev kvar där när Assebrasse badade och vi åt rabarberpaj:)

Så det var väl det mesta ur min helg.. Ska väl försöka komma med något mer än bara helg inlägg.. Men har varit mycket jobb på senaste tiden och är mycket nu i veckan... Så man får väl

Ha det gott alla glada.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)
hoppas allt är bra
och godmorgon
:)hehe
har en tävling från aromia.se du kanske vill delta i.hade varit kul :)
och en annan sak.
min hund deltar i en tävling i en tidning.
kan du kanske lägga en röst på henne om du tkr hon är söt :)?
www.enlitentax.blogg.se
om du röstar på henne är det hund mr 2(abby)

2008-05-21 @ 10:33:43
Postat av: QUEENIEQUEENIE

rösta på mig, queeniequeenie här: http://www.theguide.nu/gutegirlonsdag.htm och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv bara till mig när du har röstat.

Postat av: Jeppemagnhild

Good people of togo i was here ok.

2009-05-19 @ 09:56:54
URL: http://jeppemagnhild.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback