Helg full av aktiviteter

Jaha ni.. Helgen mina vänner..

Började med att det var 20års fest hos Tina:)
Mycket smarrigt tilltugg och trevliga människor, dök bara upp fler o fler... Mycket trevligt, hoppas du hade lika roligt!?

Lördag så blev det en lugn morgon och förmiddag för att sedan på kvällen orka med Livfens.. Jag var chafför under kvällen men det gick faktiskt lika bra det:) Det va himla skoj måste jag säga..

Och "slödagen" söndag så har vi varit i Kalmar jag min Linus och hans mormor för att hälsa på Linnea o Rogers 3 dagar gamla Elsa... Så väldigt söt liten flicka!
Jag var chafför även idag men idag var ju ingen alkohol inblandad men köra bil de tyvker jag är kul, så man tar chansen.. Tss.

Och nu ja nu sitter jag här och finfina Linus ligger i soffan och slumrar bredvid mig.. Så söt så söt;)
Är nog tänkt att jag ska få lite liv i honom så tar vi en liten promenad på kvällskvisten..

Så hoppas ni har det bra det har jag:)

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Eivindstina

I enjoyed my visit. Greetings from Germany


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback